Hur orkar barn?

Nellie är verkligen jättetrött, och då skojar jag inte. JÄTTETRÖTT!. Men sover hon middag för det?
Ånej da! Trots att hon fick med Christian upp redan vid 6.50 idag så sover hon inte middag. Hur tusan orkar barn egentligen?
Jag förstår inte. Hade jag varit så trött så hade jag nog uppskattat en halvtimme eller så på soffan. Men icke då! Det ska härjas på högvarv!

Christian gick och vilade en stund han. Jag fick ju ändå sovmorgon idag jag. Inge fel!
Kanske ska städa lite försiktigt nu när Nellie ändå för väsen. Det lär ju inte störa raringen iallafall, med tanke på Nellies ljudnivå. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0