Ny säng.

Nellie har börjat använda en vanlig säng. Första natten blev den till idag och det gick över förväntan. Ca 1,5 timme tog det innan hon somnade. Jag var spänd på hur hon skulle väcka oss imorse. Jag låg till och med kvar lite längre och väntade för att ge henne en chans att vakna till och kliva upp. Men icke! Jag fick gå upp och väcka henne. 
Christian var säker på att hon skulle väcka honom genom att köra upp två fingrar i näsan på honom. För det tycker hon är ruskigt roligt när han låtsas-sover. Haha. Kanske blir morgondagens väckning det? 
Ikväll tog det mindre än 15 minuter så sov hon. 20.37 sa vi godnatt och 20.50 sov hon redan. Går galet bra det här! Undrar vad det blir för bakslag? 
 
Nu sitter jag med godis, chips och cola. Är det fredag så är det. Nellie fick också synda lite. Lite chips och cola framför filmen "Bolt". En riktigt myskväll med andra ord. 
 
Veckan har för övrigt varit lugn. Möblerat lite i vardagsrummet, städat och grejat lite. Varit ute så mycket vi orkat och slappat så mycket vi kan. ;) Fint väder imorgon vore inga fel, så vi kan vara ute hela dagen :) 

Hur har er dag/vecka varit? =) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0