Längtar.

Längtar efter våren.
Längtar efter den lill*.
Längtar efter ultraljudet imorgon.
 
Har mycket längtan men också många funderingar.
Den största är - kommer man räcka till som förälder till två småbarn?
Klart man funderar, det är ju något nytt. Något man inte är van vid. Jag funderade på det här med föräldraskap redan när vi skulle ha Nellie. Men det har ju gått alldeles jättebra. Tror jag. Ingen som klagat, än, iallafall. Man är ju tvungen att få vara lite nervös/rädd också, konstigt vore det väl annars. Eller?




Kommentarer
Jenny

Spännande med ultraljud :-) de är något speciellt med de o framförallt när man får se ens lilla knyte för första gången :-)

När var de beräknat?

Kramis

Svar: Ja, det är spännande. Men iofs inte första gången. Vi gjorde ju ett KUB i v. 12 :) Så vi fick oss en tjuvkik redan då ;)
Änsålänge är det satt 23:e juni, men vi får se imorgon. Dom tror ju inte att jag går längre än typ 37-38 iallafall eftersom Nellie kom i 38 =)
Kramkram
Fröken C

2013-01-20 @ 20:52:12
URL: http://www.buzaan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0