Ont.

Sitter här med bultande huvudvärk och funderar på att sova ganska snart. Är så trött. Det värker även i rygg och bäcken. Känner mig lite lätt handikappad. Har känt av foglossning lite till och från. Har gjort det i några veckor nu. Så antagligen är det den jag känner av ikväll. Skit också! Får hoppas på en bättre dag imorgon.

Idag har det annars varit en väldigt bra dag. Minimalt med bråk och trots från Nellie. Det var inte igår. Hon har även varit utan blöjan några timmar idag och använt pottan väldigt bra. :) Det går åt rätt håll! Man blir så stolt! :)

Nu ska jag glo liiiiite på filmen på 9:an och sen sova. Gäsp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0