Älskade barn.

Du är den som får mig att vilja gå upp på morgonen. Du är den som får mig att le och som får mitt
hjärta att smälta med ditt underbara skratt. Du är den som får mig att skratta åt dina tokigheter och du är den som gör mig hel.


Du är också den som får mig att bli arg och du är den som får mig att tappa tålamodet. Du är den som får mig att ibland vilja använda hörselkåpor och rymma hemifrån. Men hur mycket vi än blir ovänner eller rent av bråkar med varandra, så älskar jag dig så det gör ont. Jag är så stolt över dig och att få vara din mamma. Du betyder allt!

Snart är du också storasyster och jag bara vet att du kommer bli den bästa som finns. Snart är ni två. Två systrar som kan dela allt vad livet kan komma att erbjuda och två systrar som kan dela alla minnen med varandra.
Två systrar att kunna retas, slåss och bråka med varandra. Men också två systrar att älska, skydda och ta hand om varandra.
Jag vet att ni kommer vara dom två bästa systrar som finns och jag kommer älska er oavsett vad som händer!


Vi kommer gå varandra på nerverna, vi kommer bråka och tycka att allt är pest och pina. Men vi kommer också att älska, skratta och vara med varandra. Jag uppskattar varje sekund som jag får ta del av i ditt liv, dina tankar och funderingar och din utveckling. Jag skulle inte byta bort det vi har för något i världen.


Vi är välsignade som har dig, vår trollunge, i vårt liv. Mamma och pappa älskar dig!

Det finns inget starkare kärlek än den till ett barn, och nu har vi snart två.
Vi längtar och kärleken växer sig starkare för var dag. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0