Fortfarande feber.

Börja ana att det kanske kan vara tre dagars febern. Den har hon inte haft än, så vitt vi vet, och det stämmer in ganska bra. så nu får vi se om febern försvinner imorgon, eller måndag, och om det kommer några utslag.
 
Nellie sover, älsklingen jobbar och jag kollar på film på 6:an. Men det lutar åt att jag också lägger mig snart. Har ju ändå varit vaken sen ca 6 imorse så är sådär lagom trött.
 
Skruttan har haft ett tappert humör idag och härjat ganska mycket, hela dagen, trots hög temp (ca 39). Det ser jag som ett bra tecken. Att hon faktiskt orkat det.
 
Nej hörrni. Sova vore nog inga fel. Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0