Hallå?

Ekar tomt här inne igen.
Denna gången är det inte mitt fel. Tror jag.
Jag har skrivit inlägg, klickat på publicera och POFF. Borta! Det spelar ingen roll hur många gånger jag försökt. Dom kommer inte fram.
Så vi får väl se fram över om dom dyker upp, alla samtidigt, eller om dom är forever lost. Det har inte varit så "viktiga" inlägg heller, mest bara "hej, vi lever"-inlägg. =)

Jaja, vi lever iallafall. Eller ja, det tror jag. Det känns som att jag är mer än halvdöd pga brist på sömn. Lillan sparkar så mycket på nätterna så det blir inte mycket sömn. Hon börjar redan innan hon kommer ut för tusan.
Får hoppas att det blir lite mer sömn inatt, och gärna sammanhängande. 20 minuter i stöten är inte mycket att jubla över.

Nellie busar på som vanligt och härjar mer eller mindre hela dagarna. Hon håller mig vaken, så att säga. ;)
Hennes humör/temperament är lite lugnare nu. Får se om det håller i sig. Hoppas! :)

Nej, nu blir det tv några minuter till. Sen sängen. Godnatt! =)


Kommentarer
Ullissa

Ja vad är det för två busfrön vi väntar! Verkar som att dom inte ska få råda tillsammans snacka om bus dom skulle hitta på då.. He he. Här sparkas det med för fullt och min foglossning gör att det inte blir så mycket sömn. Deltids sjukskriven och det verkar funka bra för då får jag sova när jag kommer hem.
Hoppas dina andra inlägg kommer tillbaka!
Kramisar Syster yster!

2013-03-12 @ 22:04:31
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0