Nu ska det sovas.

Har pratat med 1177 eftersom febern inte gav med sig efter både alvedon och ipren. 40.2 och där stannade den. Gick varken ner eller upp. Nellie var även väldigt trött och jag tyckte det var skönt att rådfråga någon eftersom febern alltid brukar gå ner av t.ex alvedon.
Men eftersom Skruttan pratar och fortfarande dricker vätska så ska vi avvakta till imorgon. Sköterskan frågade barnläkaren om annan dos av alvedon och jag kunde ge henne en högre dos för natten.

Så nu ska vi, efter flera timmar framför barntv, gå och lägga oss. Får se hur denna natten blir, men lite sömn kan vi ju alltid hoppas på iallafall.

Godnatt från oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0