Sjukt trött.

Blev väckt ganska mycket inatt och det hör inte till vanligheterna. Nån enstaka gång brukar bebis väcka mig genom att knuffa runt och ibland är det Nellie som drömt något. 
Men inatt var det allt på en gång, bebis knuffa, Nellie drömde (om bumbibjörnar?! Tydligen hemska sådana) och sen vaknade jag ytterligare av att Nellie hulkade från sin säng. Jo men visst. Vid 3-tiden inatt så spydde hon. 1 gång. Inte ens mycket. Jag antar att det kan ha varit nappen som kväljde henne. Det har hänt förut. 
Efter att ha bytt t-hirt och torkat golv så lyckades vi somna om efter ett tag. Sen var det dax att vakna till igen pga kramp i benen. 
Nellie vaknade som vanligt innan 7.00. Trots att hon somnade runt 22 igår och var vaken inatt. Skjut mig! 
 
Jag tänkte som så att jag kunde vila på soffan medan Nellie kollade på barn-tv, men icke! Efter att ha hållit mig vaken sen i morse så ligger nu Nellie själv och sover gott i tvåsitsen. Jag? Nej, jag kan banne mig inte somna pga kramp i benen igen. Skit också! Det kommer bli en låååång dag idag.
 
Vad gör ni då? 
Själv ska jag gå och grina i ett hörn eller nått tror jag. 
 
ps. jag ska sluta gnälla.. snart.. eller ja, mindre gnäll.. kanske.. ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0