En härlig dag.

Det blev en väldigt bra dag trots att jag är trött och sliten. 
Besöket hos barnmorskan gick bra och nu hoppas jag att bebis snart vill komma ut. Får se om vi hinner med nästa inbokade besök. Och gör vi det så blir det nog sista ;) 
Allt såg jättebra ut. Men bebis var inte still en sekund när barnmorksan sulle mäta och lyssna av hjärtljuden. Fick ligga still i typ 10 minuter så hon fick lugna sig lite. Sen kunde vi få höra ordentligt på hjärtljuden. :) En riktig liten akrobat därinne. ;) Hela magen gungade runt när hon rörde sig. 
Bebis är inte riktigt fixerad, men snart så. Åh, vad jag längtar! 
Vi fyllde i lite om tankar inför förlossning och det blev skrivet som sist, jag är spruträdd och vill inte ha annat än lustgas. Resten tar vi det som det kommer och vi planerar att åka hem så fort vi vet att allt är okej. ;) Låter som en bra plan. :) Ska bli spännande och se hur denna förlossning blir faktiskt, med tanke på att den med Nellie var väldigt "lindrig" och snabb. :) 
 
Eftermiddagen spenderade vi uppe på förskolan. Var grillkväll där idag från 17.30 och det var hur mysigt som helst. Nellie var på strålande humör och hon har haft en riktigt bra dag för övrigt också. Blev lite grillad korv och fika med barn, föräldrar och "fröknar". Hur kul som helst. :)
Fick med tomatplanta och paprikaplanta hem också. Men jag har inte en blek om vad man gör med dom? Planterar dom vet jag ju, men när? Var? Hur sköter man om såna plantor? Herre min je.. google hjälpe mig! 
 
Nu ska jag nog bänka mig framfrö tv:n och "The fast and the furious - Tokyo drift" för att sen bege mig till sängen. 

Imorgon står det Neo&Nellie-lek på schemat. Jag vet en liten tjej som längtar efter det! =) 

Godkväll på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0