Fredag, 3/5.

Nu har jag och Nellie landat i soffan. Kvällen innebär soffhäng med chips och dricka. Så får det nog bli "Askungen" som film också. Det låter som en riktigt bra kväll det! Mys med det finaste jag har! :) 
 
Dagen har varit bra. Nellie, som var överlycklig, har varit på förskolan. Hon har längtat så efter barnen då hon inte varit där på en vecka. Idag har hon lekt med A. (skriver inte dom andra barnens namn då jag inte frågat föräldrarna, utan ni får hålla till godo med en bokstav bara). Nellie gillar och leka med A, för enligt henne så är h*n "väldigt rolig och vi kramas, det gillar jag". Sötnosar! :) 
Jag roade mig med en tur till Portila och hälsade på Angelica och Elias. Drack några koppar kaffe och tjatade en massa.  Saknar att bo granne med Angelica, man hade liksom aldrig tråkigt på våra kaffedejter. Ibland saknar jag att bo i Grums överhuvudtaget. Bo nära allt liksom. Men sen så kommer jag på bättre tankar och jag trivs för bra i Segmon för att vilja flytta. Men blir det så, då får det bli så. Vi får väl se i framtiden. :) 
 
Nej, nu sliter Nellie i armen på mig och Dora (barnprogrammet) ska tydligen köpa glass. Väldigt viktigt att man kollar på tv:n då. ;) 
 
Godkväll! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0