Härlig vår-dag! :)

Dagen har tillbringats mestaldels ute idag. Bäst att passa på. Man vet ju aldrig hur länge vi får behålla det fina vädret. 
 
 
Vi har hunnit med en promenad för att titta på kossorna. Men dom var tydligen i andra änden av hagen, vid matstället, så dit orkade jag faktiskt inte gå. Nellie frågade, lite besviket, "var är kossorna, mamma?" mitt svar blev "Äsch, dom är nog på lunch". Nellie kollade lite konstigt på mig men jag tyckte mitt svar var roligt iallafall. Haha. 
Tog en tur till lekparken istället för att vänta på Åsa. Hem, drack en kaffe med henne och sen drog jag till barnmorsakan. Där så allt bra ut och hon tror att lillan kommer komma tidigare än beräknat, inte mig emot. Runt skolavslutningarna tippade hon på. 
Så nu undrar jag, när är den första avslutningen? Alltså den första, oavsett var i Sverige? Vill inte behöva vänta längre än nödvändigt liksom ;) 
 
Nu har vi landat i soffan efter ytterligare timmar av lek i lekparken med Åsa, Linnéa, Isabell, Linda och Neo. Vi är totalt slut! Och dusch var banne mig ett måste idag. Nellie hade med sig 4 kg sand hem. I bara huvudet! 
 
Idag somnar vi nog tidigt, båda två. Jag har iallafall tänkt mig att sova samtidigt som Nellie idag. Underbart! :D 
 
Så godnatt på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0