John blund..

Jodå, han har allt varit här. Ögonen går i kors på mig. Så. Himla. Trött.
Ändå passade jag på att sova när Nellie var på förskolan idag. Det var då banne mig inte dumt. Hon fick leka och jag fick vila, ordentligt. Men lik förbaskat så är jag trött. Ska bli intressant och se om mitt blodvärde gått upp något imorgon. Ska till MVC och mäta och, förhoppningsvis, ta prover.
Åh vad jag önskar att bebis ville komma ut snart. 6 veckor kvar till beräknat datum. Men jag tror nog inte vi behöver vänta riktigt så länge. Nellie hade bråttom och kom 2 veckor tidigare och jag tror nog inte lillasyster kommer vara sämre. Men bara för det så kommer jag säkert gå över tiden den här gången. Bara för att. Skulle inte förvåna mig ett dugg. ;) Jaja, hon kommer när hon är fardigbakad ;)

Lekparken är det vi pysslat med idag. Eller ja, det var det jag orkade med efter 3,5 timme på Mariebergsskogen igår. Hade en trevlig och rolig eftermiddag med mammor och barn. Hoppas det blir snart igen! Fast efter att lillan kommit, innan dess så kommer jag nog inte orka. :)
Nellie verkade nöjd med dagen, både igår och idag. Somnade väldans fort idag iallafall. Tog nog inte mer än en minut så sov hon sen. :) <3

Nu är det dax att krypa ner under täcket. Krångla till en någorlunda sovställning och sen tvinga mig själv att sova.

Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0