Härlig dag.

Vi är helt slut. Allihop. Nellie sover gott efter en hel utedag och vi sitter i en varsin soffa och degar. 
När Christian vaknat till liv idag så tog vi bilen och åkte en sväng. Åkte upp till Långsta och tänkte bada, men det var lite för kallt. Doppade dock fötterna iaf. Blev inte så länge i Långsta, för regnet var ju såklart tvunget att komma. Hann att sätta oss i bilen och åka i typ 1,5 minut så kom det ner. Typiskt. 
Åkte till BK och åt lite mat och sen hem för att invänta farmor. :) 
 
Ikväll har jag lite ont av sammandrgningar/förvärkar. Kan vara för att jag härjar mer än jag ska. Fast nu känner jag nog att det inte gör så mycket. Hon får gärna komma ut nu. :) 
Hoppas att det blir som vi tänkt när det är dax. Nellie har bestämt att hon vill vara på hemmaplan och vänta på oss när vi är på sjukhuset. Hon har även önskan om vem som ska vara hos henne och vi hoppas att det blir den hon vill ha hos sig. För hennes skull. 
Vi har en förstående och klok tjej som förstår så mycket mer än hon borde/behöver. Hoppas det inte blir allt för jobbigt för henne när dagen D är här. 
Anledningen till att hon får "välja" så mycket själv ang. vem som ska vara hos henne och var hon vill vara är för att hon ska känna sig trygg och inte bortglömd eller skuffad åt sidan. Jag tänker göra allt jag kan för att hon ska känna sig trygg och säker. Hon är mitt allt och jag vill att hon ska få det bästa. Det är ju en stor omställning, även för henne, att vi blir en till i familjen. 
Jag hoppas, och tror, att det kommer gå bra och att det blir som vi tänkt oss. 
Nu ska bara bebis bestämma sig för att komma ut så vi får veta om det blir så. :) 
 
Nej, nu ska jag kolla färdigt på NCIS med mannen i mitt liv och sen får vise om jag orkar sova. Natt till idag blev det ju inte mycket sömn. 
Gruff och godnatt på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0