Oj, vad dagarna går.

Hade "kalas" för mig i lördags. Hur trevligt som helst och tack för alla fina presenter! :)
Började dagen med skönsång och fina presenter från mina hjärtan! <3

Söndagen var vi på kalas för Neo. Denna gång hos hans pappa. Det var superkul! :) Barnen verkade nöjda med dagen iallafall. :)

Igår var det en slappardag. Vi var väl lite trötta allihopa.

Idag har vi inte gjort mycket heller. Nellie har varit på dagis och efter det kom prästen hit. Vi bestämde psalmer och vem som gör vad på dopet på lördag.
Ja, det slutade väl med att Nellie och prästen skulle fixa det mesta. Haha. Hon skulle banne mig göra allt, vår tokunge! :)

Nu blir det soffan med stora raringen. Flickorna sover sen en stund tillbaka så det är bäst att passa på att slappa.

Kanske ska göra mig lite te? Känns som att jag skulle vara påväg att bli sjuk. Det skulle väl vara just perfect! Lagom till dopet och allt.
Yeey!


Nej, det här är det ni får ikväll. Goder afton!


Kommentarer
Jenny

Åh va roligt med dop, så kul att planera och greja :).
Håller tummarna för att du inte blir någon sjukling..

Svar: Ja det var himla mysigt. Men jag är inte gjord för att planera sånt här. Tur man har folk som orkar med att hjälpa till ;) Blev inte så mycket sjukling, Nellie har haft hosta och nu är det Wilmas tur. ;) Hoppas det går över fort. :)
Fröken C

2013-11-29 @ 07:45:41
URL: http://jennydepp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0