Växtriket.

Nu är det dax att jag uppmärksammar den fina öppna förskolan vi har i Grums. Och en stor eloge till Katarina som jobbar där och gör allt så himla bra. Trivs som tusan där nere och jag hoppas att den får finnas kvar länge. Man känner sig så välkommen när man kommer dit och mina flickor trivs jättebra dom också.
Är så synd att jag inte har tagit kort på hur det ser ut.
Ska försöka göra det nästa gång vi är där :)

Vi var där både igår och idag, fast idag var Nellie på dagis medan Christian var i Hedemora med sin mamma och jag var på babycafé.
Igår ville inte Nellie riktigt gå hem, men det vill hon iofs aldrig när vi är där ;) Kommer bli lite mer rutin på besöken dit när vi flyttat också, och så blir det lättare att vara spontan och gå dit :)
Gud vad jag längtar till flytten nu! Gaah.

Vill ha slutet på januari. Nu. Helst igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0