Snabbinlägg.

Blir ett kort litet inlägg nu.
Magen växer och nu vill jag bara att hon ska komma ut. Vi längtar ju så efter henne. Nellie la handen på magen igår och sa "mamma, jag längtar efter lillasyster ska komma ut". Underbart! <3
Nellie blir större för var dag som går och hittar på nya saker/bus ;) Senaste är att alltid svara "aaaldrig" eller "aaaaldrig i livet" när man ber henne om något. Kul!

Idag får det bli en utedag, om vädret tillåter. Vi hoppas på stranden! Får ser hur det blir med det. Jag skulle vilja hinna att slänga mig i en gång innan lillasyster kommer. För efteråt får jag ju inte direkt bada pga infektionsrisk och grejer. Hejdå badsommar! Nää, jag är inte bitter ;)

Slängde in en ny header. Blev inte som jag tänkt, men nu är det min egna iallafall. Får knåpa lite mer när jag har tid.

God förmiddag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0