Ännu en dag.

Japp, som rubriken lyder, ännu en dag har gått, och vad har jag gjort föt nyttigt med den?
Inget! Men det är ju typiskt mig. xD

-Catrin ;D

Har knappt tagit mig ur sängen idag, har haft så j*vla ont ryggen. Och inget bättre blev det med sjukgymnastiken, och det har jag förklarat för min läkare, jag vet inte hur många ggr. :-(
Men inte förrens jag sitter i rullstol och inte kan röra mig, då kanske dom fattar nått! Usch vad jag är anti mot sjukvården i Sverige.  Hoppas det blir bättre någon gång!

Missade skolan idag också, jag som skulle ha med mig böcker hem, för o träna på proven vi har Ons-Tors.Fre. :-( Nu får jag plugga utav bara H-vete imorgon, för o ha en chans och kunna skriva nått vettigt på provet imorgon :-S Hoppas det går lite bra iaf *håller tummarna*

Nu är det snart Desperate Housewives, och det är så nedrans bra :-)
Och lite spännande vissa gånger *ler*

Ha det bäst ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0