En ny dag .

Jojo, det är det varje dag, och varje dag är olik den andra :D som tur är :D

Idag har det väl kanske inte hänt så mkt.. :P
Har fått tillbaka våran bil iaf, Tack Christan för att du ställt upp, skiiiiit snällt av dig gullet ;)

Och jag har varit duktig o tvättat, varit i skolan :P
Fått tillbaka min uppsats idag :D VG- Blev de på den :D Riktigt nöjd,
men får försöka skriva bättre nästa gång.. gjort prov i matte o MGK också,
hmm, matten gick bra, men inte MGK-provet :S eller det märks :P
Hoppas på att det gick bra iaf :D


Ska ner o hämta tvätten snart också, så jag får sova.. men måste göra iordning gympa-grejjerna också :P Orka... :D Jo det kul på gympan faktiskt :P Kors i taket att jag tycker det :P


Nej skriver mera imorgon ;)

-Catrin ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0