Grums BärgningsKår :P

Jajjemen, det har vi lekt under helgen :-D
Vi fick ju den andra bilen såld och den gick riktigt bra på grusvägen,.
Eller vad säger du Helena? Eller, ja kanske inte riktigt så bra när den stog i dikena ett par ggr, Men väl på vägen så gick de utav bara faen ;-) Tur att din bil är en sån stark bogserings-bil :-D Du får kräva Adde på nya däck nu *haha*

Har fått upp kontakten med Christian igen, faan vad roligt, du är en helskön kille du :-D
Det har varit en riktigt rolig kväll, men tröttsam :-D

Imorgon är det skolan igen :-) Saknar mina gummsor jag :-)
Kanske ska försöka sova lite nu :-) Är lite trött jag :-D
På onsdag blir det prov, har ju missat ett par stycken.. :-(
Inte bra det :-( Men det tar jag snart igen! :-D

Under veckan ska jag försöka ladda upp lite nya bilder :-)
Så det inte är bara samma o samma hela tiden :-D

Måste se om syster är hemma också, tänker på dig vännen :-D
Saknar dig och Josuf jättemkt <3

Nu blir det sängen, GodNatt folket ;-)

-Catrin ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0