Wtf ..?

Gaah, kanske ska skita i detta med blogg? Jag kommer aldrig ihåg det, eller så har jag ingen ork till det! F*ck..

Vad har hänt då? Ja det är fan inte mycket det.. Jobbat, haft on i ryggen, jobbat lite till, försökt umgås med Älskling :)
Det sistnämnda har varit lite svårt, eftersom vi har jobbat så olika :( Och sen så åker han till höljes, men jag ska ju såklart jobba, så det blir varken det ena eller andra för mig, var ju planerat att jag skulle till Ransäter och umgås med gummsan, men inget bli som jag tänkt. :( Får se det som så att jag tjänar lite money money istället :)

Sitter här nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kanske hinner starta en till innan det blir för sent!
Jag har varit duktig och tagit disken och ska snart dammsuga, så jag slipper det imorgon eller på torsdag, och kan umgås lite med raringen istället ;) Kommer bli en sån tråkig helg ju. :( Sakna massor ;)

Mamma har antagligen skaffat mig lite jobb :) Eller ja, det är ju mer ett intresse faktiskt :) Ska hjälpa en tjej i borgvik att rida in hennes häst antagligen :) Kan ju bli kul :) Men ska dit på torsdag eller fredag och kolla på hästen först :)

Kanske borde ta det där körkortet snart också :P Ska nog göra det i smyg så ingen kan klaga om jag kuggar :P Haha.

Nej nu ska jag nog försöka göra lite nytta, bloggar nog kanske sen också ;)

Hejda! Älskar dig <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0