Kväll/natt bloggar.

Jo men det måste jag ju göra ibland med, men det blir nog inget vettigt skrivet.
Eller ja, det blir det ju aldrig annars heller. Haha.

Satt på nattstad förut (en community-sajt) och där hade jag fått ett GB från en kompis från skogen, om att han hade läst min blogg, och bara utifrån den så kunde han tro att jag var paranoid, men eftersom han känner mig så vet han ju att så är inte fallet. Men jag är nog lite paranoid och schizofren när jag bloggar ibland, för jag har ju personligheter för de flesta tillfällen som kan tänkas komma i min väg. Haha. Knepig jag är ibland, eller ofta för den delen! Förstår inte hur folk klarar av att umgås med mitt knäppa jag? Det måste ju vara för att jag helt enkelt är bäst i precis allt jag gör (ljuger dåligt gör jag också) haha. En av mina bästa egenskaper är att jag älskar att ha kul, och blir väldigt ledsen och deprmerad om jag inte har det, men som tur är så har jag alltid folk någonstans ifrån som gör min dag guld värd! Ni som inte känner mig till exempel, ni får ju aldrig vara med och bringa lycka i min vardag, men ni är säkert trevliga för det! Haha.

Nej nu går det snart överstyr, eller kanske överbord? Drunknar i mina egna ord tror jag!

Sov gott, eller dåligt, välj själva! Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0