En trevlig kväll :)

Har nyss fått i mig lite kvälls(natt)mat. Inte fel, hade ju inte kunnat somna om jag hade gått och lagt mig innan mat.

Hade finfrämmat av Helena en snabbis för en liten stund sen, innan hon skulle åka hemöver. Det var så längesen vi sågs så nu var det dax, om även för en vääääligt kort stund.

Annars så har kvällen bjudit på många skratt, och det är ett under att Desirée orkade med mig och Angelica ikväll. På ICA skämdes jag lite eftersom jag gick och pratade med mamma i telefon och fick stolleryck så jag hoppade runt hyllorna med hoppsan-steg och vrålade ”Det är dax för fredags-myyyyyys” Haha. Det stod såklart folk på andra sidan hyllan så det blev liiiiite pinsamt. Haha. Väl hemma hos Angelica så började krånglet, vi skulle ju se på ”Save the last dance 2″, men det ville inte som vi ville, slutade med att jag efter 1,5 timme fick gå hem och ladda ner den och bränna ut den. Så förutom allt krångel så blev det en riktigt bra kväll. Det får vi göra om =)
Nu funderar jag på om det kanske är dax att gå och lägga sig?! Det vore en väldans bra idé så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Hoppas på fint höstväder gör jag också :)

Nej, sov så gott. Det är iaf vad jag har tänkt och försöka med.
Väldans svårt utan raringen, men men, det får att gå ändå. <3

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0