Torsdag

Har inte riktigt känt att jag vill blogga, vet inte alls längre vad man ska skriva om. Inget som jag skriver intresserar omvärlden iaf. Kanske ska ta en rejäl paus ifrån detta? Tål att tänkas på iaf.

Har haft underbara Gina här sen i tisdags, och det är hur mysigt som helst. Men hon blir lite rastlös eftersom vi är vakna liiiite längre på nätterna än vad hon är van, så hon får lite svårt att finna ro om vi inte går och lägger oss.
Men som sagt, hur mysigt som helst, och hon sköter sig hur bra som helst. :) Lite morr blir det ju när det går någon i gången men det är ju inte värre än att hon bara vill berätta för oss att ”Hörrni, det kommer någon” Haha.

Inte många dagar kvar tills jag blir ensam, Raringen och Patrik ska ju på en liten båtresa :) Hoppas dom får det trevligt. :) Jag och Angelica ska nog kunna roa oss själva. Haha.

Nu blri det en snabb kopp kaffe och sen göra sig iordning. Hade ju glömt att jag har nationellt prov i engelska B ikväll. Hoppas det går bra iaf. :) Wish me luck! :)

Hörs da!

Älskling <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0