Uttråkad?

Har fördrivit tiden med att sitta ihopkrupen i soffan och kollat på ”Ella – Enchanted”, som var en bra film =)
Blev ingen ”Twilight” idag, men det kommer andra dagar vi kan kolla på den.

Älsklingen har gjort mig såååå nyfiken idag, och jag vill fylla år imorgon. Jag kommer vara nyfiken så jag spricker på måndag ju. Han är att bara för go min älskling, och han vet att jagj blir som en liten skitunge när det kommer till födelsedag och jul. :P
Älskar honom så himla mycket. <3 (fast han är väldigt bra på att retas med mig ;P)

Nu blir det ännu en film, Walt disneys ”Snow Buddies” står på tur, och sen försöka komma i säng. Ska upp imorgon och hjälpa Marita med lite saker. :)

Godnatt på er.

Om du ändå vore hemma <3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0