Början på en ny vecka =)

Ja som vanligt så har jag inte bloggat på ett par dagar.

Det har hänt lite grann =)

Fredagen hade vi trevligt besök, med god mat och film =) Inga fel alls :D
Firade ju Therese lite smått som skulle bli gammal (äldre iaf ;P) på lördagen xD
En massa härliga skratt :D

Lördagen bar det av till stora staden Karlstad med Desirée, Fredrik, Dennis, Håkan och Eléne :)
Blev bowling och biljard =) Var verkligen kul, men när vi kom tillbaka till Grums så åkte jag hem efter ett par omgångar med twister, var så trött och mådde inge vidare. :/ Men hade iaf en superrolig kväll =)

Igår var det en riktig slappardag, var inte utanför dörren på hela dagen. Så skön dag. =)

Idag har det varit skola, lyckades ta fel på dag så jag fick för mig att jag hade data som sista lektion. Läraren frågade vad jag hette, och sen sa hon att jag inte stod med på listan, och det var ju inte så konstigt. Jag hade ju inte data förens imorgon ^^ Haha. dagvilsen.nu.

Nu blir det sängen så jag kommer upp till möran, ska ju åka vid 8 =) och imorgon får jag träffa Åsa som är på skolan :) Yääy xD

Så godnatt på er! =)

Älskar dig <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0