Inspiration = 0

Sitter och funderar på bloggdesign, (inte min egen, den orkar jag absolut inte med) men jag har sånt problem med inspirationen, för om jag kanske gör en design, (inget avancerat, för det kan jag inte) så kanske det inte passar den som ska ha den :/ Förstår ni?

Så Therese, när du har tid och lust så kan du väl slänga lite tips till mig om hur du vill ha det, så försöker jag fixa det :) Det blir ju lite lättare om jag får ett tips eller två =)

Jag har iaf fått ordning på grunden, så nu är det bara färgsättning och utseende på knappar och header, (det jobbigaste.) Så får vi se hur det blir i helhet sen :)

Jag som tänkte roa mig med detta nu, men med den här inpirationen = 0 , så lägger jag nog ner för idag.

Hej!
Ps, Jag låste upp bloggen ;)


När hjärnkontoret är på semester, ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0