Ja gud (hehe) vad jag är bra :D

Tyckte jag var vitsig nu som skrev gud i min rubrik, eftersom jag sitter här med religionsuppgifterna. :D HAHA.
Hade jag inte suttit vid en dator i skolan nu så had ejag skrattat ihjäl mig, får skratta lite (en massa) inombords istället. =)

Vill att denna skoldag ska vara slut nu, så jag får åka tillbaka hem till Grums, sätta mig i den där frisör-stolen och få det överstökat. Jag är så nervös så jag tror jag kriverar. Gah! Men det blir nog bra bara jag kommer dit. :)

Hem till älsklingen vill jag också, han börjar ju jobba imorgon igen och då blir jag ju ensam om nätterna igen. Det är ingen höjdare alls! Det blir så förbaskat tomt ju! I love my baby <3

Nu blir det en cappucino till och en cigg, och sen invänta datan som börjar 15.20 =) Yääy. :P

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0