Trevliga kvällar :)

Varit hos Miss T två kvällar irad. :) Väldans trevligt. :)

Kväll nr 1 blev det idol och efterlyst, missade nog det där om Karlstad, eller så var det inget alls. Vi hade ju iofs fullt upp med att skruva ihop 2 bord, så det var nog så att vi missade det. Haha. Bar ner lite grejer i T’s förråd, så det blev lite mer utrymme :) Börjar bli väldans bra hemma hos henne nu. :)

Kväll nr 2, idag, blev det lite mera idol och Criminal Minds. Och i pausen gick jag ut för att röka, så jag tog några snabba bloss och tänkte att jag skulle skynda mig för att inte missa när programmet skulle börja igen. Men det gick inte att låsa upp. :O Gick runt huset med en näve (eller 2) rönnbär och kastade på rutan för att T skulle märka mig, men hon var antagligen i full gång med dammsugning och flyttning av byrå så hon hörde inte.  Ville ju inte stå därute och skrika som en galning.
”Theeeereeeesssseeee, hallllååååå” Haha.
Det hade nog varit uppskattat av grannarna. Gick tillbaka runt igen, och provade, funkade fortfarande inte, gick och letade upp en annan dörr som ledde in till källargången, yes, jag tog mig in. :D Kom upp lagomt till nästa paus. Haha. Smidigt värre. :) Glömt mobilen hade jag ju såklart gjort också, men den glömmer jag då inte nästa gång jag springer ut för att ta ett par snabba bloss.

Nu blir det nog sängen =) Var faktiskt duktig och tog disken först :)
Stan med Angelica imorgon blir det, och sen får man se vad man kan tänkas hitta på =)

Om det är någon som vill hitta på något, hör av er ifall jag vill haka på. :)

Älskling, jag älskar dig <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0