Aggressiv, vem jag? :P

Hade en givande dag på skolan idag, då det bjöds på lite diskussioner. Vi skulle ställa oss på det stället i rummet (4 hörnen) där det stämde in på hur vi reagerade på olika saker. Och eftersom alla inte reagerar på samma sätt så var det delade meningar. Jag står för vad jag tycker och kan förklara varför jag tycker som jag gör, det tyckte iaf läraren. Men en del av mina klasskamrater tyckte att jag var aggressiv och en del menade på att det var hormoner. Men det spelar ingen roll om jag är aggressiv eller inte, jag tycker som jag gör och det kan ingen ta ifrån mig. :)

Annars har det varit en lugn dag, inte gjort många knop alls idag, och det lär inte bli fler heller. För nu väntar snart sängen. Är otroligt trött och det värker lite överallt i kroppen, så det ska bli skönt att krypa ner i sängen med en bra bok. :)

Imorgon blir det att åka in till staden och träffa älskade Nathalie för en tur på stan och sen äta lite mat ihop =) Var längesen, så nu ska det bli riktigt trevligt att träffa henne igen :) Får hoppas på fint väder också :)

Nej ärligt talat, nu ska jag ta magen och krypa ner under täcket och bli sparkad på innifrån, det slår aldrig fel. :) 
Synd att raringen jobbar bara, blir ju så otroligt tomt här hemma på dagarna och i sängen på kvällarna. <3
Men får hoppas att hans jobbvecka går fort så han är på hemmaplan en vecka snart igen :)

Godnatt på er!



Kommentarer
Emmelie

Tack så mycket :) Snygg detalij i kommentatorsrutan förresten, inte sett det förrens nu! Hur gjorde du det?

2010-04-24 @ 16:00:58
URL: http://foxfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0