Dryg dag..

Dagen började bra. Eller inte. Försov mig ganska rejält så någon skola blev det ju inte. Suck. Imorgon gör jag ett nytt försök och ställer nog fler alarm så jag kommer iväg. Inte bra om jag missar mycket nu eftersom vi börjat med en ny kurs. Så det vore ju ganska bra om jag fattar vad den handlar om.

Vad har man annars gjort idag då?
Hälsade på Angelica en sväng, eller två idag. :) Alltid kul som vanligt, skrattar en massa åt ingenting. Men vi kan faktiskt vara seriösa också. Haha. Snodde Ronja (A's vovve) en sväng också, hon fick lov till att följa med som sällskap till ICA :)
Lagat mat och diskat är vad jag gjort annars. En dryg dag med andra ord. Klockan har inte gått fort alls. Tänk om tiden kunde gå liiiiite snabbare :)

Nu sitter jag här och funderar på när raringen kommer hem, han är ju och grejar med bilgrejer som vanligt. ;P Eller ja, han hämtar sitt projekt i stan som han ska ställa in i vårat garage. :) Blir nog bra detta. ;)
Hoppas på att han kommer hem ganska snart iaf så vi kanske kan titta på en film innan jag ska krypa ner i sängen :) Kan vara kul att få ses lite innan han börjar jobba imorgon kväll igen. För sen är det en vecka till som vi knappt ses någonting. Inte kul alls! :(

Nu blir det en te-kopp medans jag väntar. Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0