En seg dag.

Blev inte mycket med skolan idag, har sovit så otroligt dåligt. Legat konstigt så hela kroppen värkte när jag vaknade imorse. Blev till att stanna hemma och vila, och det rär vad jag har gjort hela dagen. Har orkat tvätta en maskin idag och det är allt. Usch för att vara såhär seg.

Snart blir det sängen så man får sova ett par timmar, och till möran så bär det av mot skolan iaf.
Går bara fram till tolv så då kanske jag kan vila lite när jag kommer hem också.

Den lill* rör på sig titt som tätt och det är så härligt att veta att den verkligen är där inne ;) Igår var det tillochmed så att Älsklingen fick känna att den rörde på sig, även fast det inte var lika "hårt" som det brukar vara, så rörde den på sig så han fick känna iaf lite. :) Ska bli kul när han kan få känna mera :)

Nej mina vänner, nu orkar jag inte mera. Godnatt på er!

Saknar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0