Fullt upp!

Har precis fått i mig lite mat som mamma var med mig och hämtade :)
Inga fel att få lite 97:an mat ibland, har ju bara ätit tårta och kakor idag. Ja, förutom baguetten på skolan imorse då förstås. Är ganska dålig på att äta "rätt", jag äter helt enkelt det jag är sugen på och det jag vill ha :)

Har varit på barnkalas idag då min systerson Yusuf fyller hela 3 år :)
Blev till att jaga rätt på present innan jag åkte från stan idag, och han ville såklart ha Ben10 saker, så det fick ju moster lov att fixa :) Han blev nog ganska glad över presenterna iaf. :)
Mycket härj har det varit med barnen och lite skojbråk med brorsan som resulterade i en öm axel, haha. Slog lite väl hårt på varandra kanske? :P
Massa skratt med resterande av gänget som var där också, vi är inte kloka någon av oss :D

Nu är jag bra trött iaf, så jag orkar inte ens ladda upp bilderna jag tog idag.
Så ni får se lite pics imorgon istället. :)

Säger godnatt och går och drar täcket över huvudet snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0