Herregud ..

Känns som man aldrig blir färdig med allt vad städning heter. Usch vad tråkigt det är.
Nu är det iaf så man kan vistas hemma utan att få ångest.

Snart är raringen hemma igen, efter att ha varit i staden och grejat lite bil.
Tur att han hinner hem innan han som kanske ska ha våran lägenhet ska komma och kolla. Jag hade fått lite panik om han inte hunnit det. Jag vet ju inte vad jag ska säga eller något. Haha.

Blev inte mycket till skola för mig idag, vaknade och hade så ont i ryggslutet så jag kunde knappt ta mig ur sängen förut. Och nu är det inte alls bra eftersom jag tvingat mig själv att städa hela lägenheten. Blir att slappa resterande av dagen och hoppas på att värken försvinner. Men med min tur så blir den väl kvar. Usch!

Sitter och funderar på vad man ska hitta på för mat. Fantasin är inte jättebra idag så jag får väl hoppas på att Christian har något förslag. Annars blir det väl något väldigt snabbt och enkelt, kan vara gott det med.

Bebis tycker tydligen att jag härjar lite för mycket också, rör på sig väldigt mycket nu, och alla gånger är det inte så bekvämt. Kanske ska ta och sätta mig ner och bara ta det lugnt? ;) 
I fredags fick raringen känna ordentliga sparkar också. :) Så himla kul när han också får känna :)

Jag är så lycklig <3



Kommentarer
Therese

Du måste ta det liiite lugnt min kära Fröken C, du får sätta Christian i arbete med att städa ;)

Hoppas det lättar med värken i ryggen på dig!

Kramkram

2010-04-19 @ 19:18:02
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0