Jaa ni..

Idag har varit en bra dag. Förutom värk i hela kroppen (mer eller mindre) efter att ha suttit på en stol i klassrummet heeeeela dagen. Ingen höjdare alls. Men men, får sitta och slappa i soffan nu framför "Van Helsing" som går på tv:n ikväll (6:an). Sov ju trots allt heeeela natten, från ca 22-06.45, vaknade dock en sväng vid 23 och trodde jag hade försovit mig. Haha. Trodde även att jag hade piercat ögonbrynet när jag vaknade, låg i halvdvala och kände på ögonbrynet och fick för mig att jag kunde känna piercingen. Haha. Så det kan bli ibland. Som tur är insåg jag att jag inte hade gjort detta. Vet inte om jag var mest glad, eller om jag rent av var besviken. ;P

Diskat och undanröjt är det här hemma också, får bli mer städning imorgon. Kan ju inte göra allt på en dag inte. Är ju bara dammsugning och skurning kvar, och lite dammning. :)

Christian har jag då inte sett mycket av idag, fast han är ledig. Han åkte iväg till jobbet förut och skulle byta däck på våran bil och greja lite med den lilla bilen :) Herregud vad bilar vi har nu. Haha. Får se hur detta projektet ter sig. Ska bli väldigt intressant. ;P Hoppas han hinner hem innan jag somnar ikväll så man kanske kan få bara bli kramad lite :) Vore inga fel alls att få lite närhet, blir ju inte så mycket av det när han jobbar. <3

Nej nu får det bli en kopp te, och invänta att klockan blir 21 så jag får se på film. :)
Sovmorgon imorgon också, börjar 10. Det är inte fel alls det :)

Vad ska ni göra ikväll? :)


Kommentarer
Åsaaaaaaaaaaa

Ville bara skriva att du är söt :) Älskar dig, pusspuss

2010-04-14 @ 21:11:33
URL: http://alkemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0