Så himlans trött..

Är inge piggare idag, snarare tröttare. Fick mig 4 timmars sömn inatt innan jag skulle upp 06:45. Så ikväll blir det nog verkligen en tidig kväll. Ska försöka hålla ut en liten stund till iaf. Kanske ska sätta mig med en kopp kaffe (som snart är färdigt) och läsa lite i en bok. Det låter som en toppen-idé. Och sen kan man hoppas på att man får sova mer inatt. :)

Skolan idag iaf, har temat "Hälsa" denna veck. Var ganska intressant men också ganska långdragen lektion. Läraren var inte den typen som lärde ut utifrån läroböcker utan det var väldigt mycket hennes egna åsikter, och om man sa sina egna åsikter så verkade det nästan fel. Oavsett vad man tyckte eller sa så blev man väldigt ifrågasatt så man satt nästan lite som ett fån. Även om det var själklara saker man sa, så skulle allt ifrågasättas i minsta detalj. Läraren verkade inte vilja förstå att man inte tycker som hon gör, eller har en annan vinkel på sitt synsätt. Det gick tydligen inte alls. Hoppas på bättre lektion imorgon.

Bebis rör på sig, det är den nog en liten nattuggla som Mamma och Pappa, för på kvällar/nätter är det mest rörelse <3
Skönt och känna att den rör på sig iaf, även om det inte är allt för behagligt ibland.
Från och med imorgon så är Christian ledig en vecka, och då får vi ta oss lite tid och ligga och känna när bebis rör sig, så han också får känna detta underbara. :) Jag känner det mest hela tiden nu ju, men Christian måste ju få chansen han också :)

Blir antagligen lite föräldraträffar med start i maj också, skulle tydligen bli 6 par med oss. Får hoppas att det ligger på dagar som Christian kan följa med på också :) Annars får jag väl försöka komma iväg själv. :) Men det blir nog roligare om raringen följer med. :)

Nej nu är kaffet färdigt.
Bjuder på en nytagen bild från idag.


Ha en fortsatt trevlig dag/kväll, och god natt! ;)




Kommentarer
Elisabeth

Hej min goa familj,så mysigt se att magen växer. Är en mycket stolt mamma/svärmor/mormor

pusspuss<3

2010-04-17 @ 13:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0