Ta det som det kommer ..

Här uppdateras det verkligen inte offta. Men det kan bero på att jag har ganska mycket med annat och göra.
Vill skriva här och berätta för er hur allt går och vad som händer och sker, men det har inte funnits tid.
Ni får ta det som det kommer och om ni har tur så blir det tätare mellan inläggen.
Iofs så är det så att dom som läser denna blogg, dom pratar jag oftast med ibland så dom vet hur det är iaf. :)
Och dom jag inte pratar med hör väl av sig om dom undrar något. Och dom som inte hör av sig är nog kanske inte ens intresserade. Så ser jag på saken. Detta innefattar människor jag känner. Inte helt främmande folk som kanske läser, för för dom blir det lite svårt att höra av sig på annat sätt.

Nog om det.

Nu har vi precis gått in i vecka 22 (21+0) och allt känns underbart. Har börjat känna av rörelser och det är så mysigt. Även om jag inte fattade vad det var första gången jag kände av det. Men nu är det ganska tydligt vad det är. Synd att det inte är längre stunder så Christian får känna han också, men om han vill så har vi ju våran ”HappyTone” så han kan lyssna på den lill*s hjärtljud när han vill :)
Har haft lite värk i höfterna och benen, nästan som ischias fast ändå inte. Hoppas det går över, eller inte blir värre iaf. :)

Nu blir det till att sluta skriva och gå ut i det fina vädret. :)

Ny bild på magen :) Från idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0