Tiden går..

Nellie växer så det knakar, och är redan 7 veckor gammal. :)
Man har fullt upp hela tiden så man vet snart inte vilken dag i veckan det är. Haha. Men jag klagar inte, snarare tvärtom. Det är ju det bästa som finns som man har hand om 24/7. <3 Visst har det varit lite jobbigt ibland, men så fort man ser henne le så är allt det jobbiga borta. :) <3

Nu sitter jag med Nellie i bärselen, har dammsugat, diskat och nu ska det dammas. :) Passar på att göra en del nu på dagen så har vi hela kvällen till bara mys. :) Och hon tycker ju om sin bärsele så då är det inga problem. :) Christian är iväg och hjälper Kent med att lägga hustak, men han kommer nog hem så småningom och myser med oss han också :)

Jag har den bästa lilla familjen som finns <3

Nu kallar dammtrasan på oss :)

Ps. Bilder kommer under kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0