Mycket att göra.

Känns som om jag har hundra saker att göra. Prästen kommer kl 13, innan det ska jag plocka undan lite, jag ska ringa om smörgåstårta (Men det tar jag i eftermiddag), underhålla Nellie (Det gör jag mer än gärna), borde tvätta lite också. Gaah, blir tokig. Det kanske inte låter så mycket, det kanske det inte är heller. Men det är en del att komma ihåg. Allt på en gång! :P

Snart kommer Therese och Jan iaf, det ska bli kul :) Dom ska vara med här idag när prästen är här. Som tur är så fixar dom med fikabröd, för det hinner jag banne mig inte. Haha. :) Tack! :)

Nej, nu ska jag plocka undan och sen väcka Christian som sover efter jobbet :)

Hej så länge! :)


Kommentarer
Malin

sv: Ja, det är ju hur svårt som helst, speciellt när föräldrarna vill ha namn ifrån "olika tider", haha. Men som sagt, det blir lättare när bebisen kommer men det är alltid skönt att ha några namn i bakhuvudet. :)

2011-01-28 @ 11:56:42
URL: http://malineriksson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0