Underbara dagar!

Har haft underbara dagar med massa mys!
Umgåtts med dom bästa som finns!

I lördags var Therese här och vi åt lite mat och bara umgicks! Inga fel det inte, för man blir ruskigt glad av hennes sällskap! :) Do over - snart igen! :) <3
Igår blev det en tur hem till familjen Svensson/Johansson för lite fika och sen en liten promenad. Blev även ett besök hem till dom igen på kvällen för en iskaffe och lite tjating, då var även Älskade Åsa där :) <3
Idag blev det ännu en tur till Svensson/Johansson för mer fika och ännu en promenad, och idag hade vi bättre väder också. Så det hade varit skam att bara sitta inne. Hem och gjorde mat och sen Kom Åsa, Linda och Neo hit ochh drack iskaffe och myste med mig och Nellie.

Har haft underbara dagar med dom bästa människorna! <3 Vad vore mitt liv utan er?

Nu sover Nellie efter en stor tallrik gröt och massa kvällsmys! <3 Får se när hon vaknar inatt! :)
Blir alldeles snart sängen för mig med, är liiiiite trött. Har suttit och roat mig med att göra doptavlor (tror jag det heter) i photoshop. Blev en till Åsa's dotter Linnéa, och två till Nellie (kan inte bestämma mig vilken jag vill ha). :)



Bilderna är klickbara!

Vad tycker ni?

Åsa pratade på att hon ville ha såna till sina barn och då blev jag sugen.
Ja, jag har gjort dom själv, förutom nallen på Linnéas. Men jag har fått inspiration från andra som gjort liknande. Det finns fulla nätet i såna här tavlor. Men dom här har jag som sagt gjort själv. :)

Nu ska jag sova. Godnatt! :)


Kommentarer
Malin

Jag gillade ettan bäst. :)

2011-01-18 @ 01:24:08
URL: http://malineriksson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0