Underbart!



Det bästa jag vet! Kan inte sluta äta förens det är slut!

Idag har varit en bra dag! Tog en promenad med bästa Åsa och söta Linnéa och hämtade dopklänningen vi ska få låna till Nellie. Så himla fin, är verkligen glad över att vi får låna den! :) Gick hem efter det och umgicks lite med älsklingen innan det var dax för jobb.

Har haft kvällsmys med mina hjärtan Åsa och Linda nu på kvällen. Oj som vi har skrattat. Hade verkligen superkul och det är så mysigt att umgås med dom! Lilla Nellie var såklart med och var lite smått tokig hon med, men jag tror att Linda hade roligare än henne när dom busade. Haha. Så söta! Nu sover hon sött efter en stoooor portion gröt och lite mys! (Ja Åsa, jag fick mig lite soffmys ändå ;P)

Blir en tidig kväll ikväll, ska plocka lite imorgon och fixa lite innan prästen kommer på hembesök imorgon, kanske baka en sockerkaka också?
Fick ju ringa dom igår och fråga varför vi inte hört något från dom än och dopet är ju faktiskt nästa lördag. Så imorgon kommer hon iallafall. Och då kommer även mitt sviskon en sväng, eftersom prästen tyckte det var bra om hon var med hon också! :) Ska även ringa om smörgåstårta imorgon! Och som "tur" är så behöver jag inte baka kakor och bullar, det gör Farmor och Mormor ;) <3 Tack!

Nej ni, lite mer chili cheese kanske? :D

♥ Christian&Nellie ♥



Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Vad gott det såg ut! Tillagas de i ugn eller fritös? =)

2011-01-28 @ 09:36:03
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Jannica

mums :P

2011-01-28 @ 11:03:01
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

Me like mitt Sviskon looong time! <3 :D

2011-01-29 @ 16:49:18
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Lotta

I vilken affär har du hittat chilicheese??

2011-02-04 @ 17:27:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0