Vinst :D


Så jädra snygg! Det är min karl det! :D <3

Raringen fick äran att bära upp paketet som budkillen var här med idag.
Det väger ju bara 20 kg, men det var ganska otympligt. Haha.

Detta är "småplocket" som var med i vinsten.
Fullständig lista kommer längre ner :)


First touch protection cream - 2 st
First touch baby oil - 2 st
First touch Shampoo - 1 st
First touch bath - 2 st
Extra sensitive wipes 64pc - 60 pkt
Bedtime baby oil - 1 st
Bedtime shampoo - 1 st
Bedtime bath - 2 st
Mild care shampoo - 1 st
Mild care Top-to-toe - 2 st
Nursing pads (amningsinlängg) 50pc - 6 pkt.

Inga fel alls, men snopen blev jag när budkillen ringde och sa att han skulle lämna paket till oss :D

Dagen idag har varit väldigt trevlig och mysig.
Har varit till ÖB och handlat lite, blev en ny dammsugare så jag kommer nog tycka det är rentav roligt att dammsuga imorgon. Haha. Med en dammsugare som suger mer än den låter, och inte tvärt om som den gamla.
Har tillbringat dagen med bästa Åsa :) Blev även en tur till Säffle för att äta mat. Hamburgare på Allékiosken. Det var supergott! Så det får det bli flera ggr. Efter detta så blev det hem till Åsa och hjälpa henne med håret. Och hon blev supernöjd! :) Massa skratt har dagen bjudit på och jag vet, jag är inte den vassaste kniven i lådan. Haha.

Summa summarum, dagen har varit vääääldigt bra! :)
Snart sängen, men nu duschen!
Hejda!


Kommentarer
Jannica

Wiiiie :D

2011-01-19 @ 22:31:29
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Vad roligt att du vann! =)

2011-01-20 @ 09:39:39
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Du finns nu på min Bloglovin med! =)

Hoppas du får en bra dag!

2011-01-20 @ 09:41:05
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0