15 minuter och inga tårar!

Dagen idag har varit underbart bra! Blev tyvärr ingen tripp till stora staden, var lite för trött för att känna mig lockad att ta på ett ansikte och åka iväg. Men det kommer flera gånger, våren är ju här nu! Eller?

Jag och Åsa satt ute med barnen i solen innan idag, underbart! Sen blev en tripp till Grums med Älskling, Nellie, Åsa och lilla Isabell. Vårdcentralen, apoteket och affären. Köpte även med lite ost och skinkrulle hem. Ingen skit! Sen blev det ännu en tur ute, denna gången blev det lekparken. Jag lekte paparazi och bilder kommer nog snart, men först ska jag fråga om lov om jag får lägga upp bilder. Det är ju inte bara min unge på bilderna ;)

Ikväll gick det smidigt att natta Nellie. När vi kom hem från lekparken så busade vi runt, jag Christian och Nellie. Så hon skulle göra ända på den där lilla gnuttan överskottsenergi. Fick i henne kvällsmaten utan större problem, hon gnällde och ville ha mer innan jag han och ta ur skeden ur munnen. Typ iallafall! ;)
Sen blev det direkt till soffan och sätta sig och mysa med lillan, fick sjunga "blinka lilla stjärna" ett 10-tal gånger innan hon blev alldeles avslappnad. (läs: Uttråkad av mammas tondöva stämma) Det tog allt som allt 15 minuter för henne att somna. Och det var inget krångel, inget skrik och framförallt inga tårar! Gud så skönt!

Än så länge sover hon gott och vi får se om hon fortsätter med det! <3

Invänta "Greys anatomy" och "Off the map".
Raringen är och fixar bilen inför besiktningen imorgon. Hoppas det går bra!

Nu ska jag slappa lite på soffan, lat som man är! Eller ska jag plocka undan lite kanske?

Hej!


Kommentarer
Marie

mysig dag ni verkar haft coh gött att det gick bra med nattningen idag! :) Hoppas du får en bra kväll! Kram

2011-03-30 @ 21:39:24
URL: http://alexandersmamma.bloggspace.se
Jannica

Ta lite egentid och lata dig du, de förtjänar du :)

2011-03-30 @ 22:09:53
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0