Måndagmorgon.

Vaken är jag, men pigg? Nope. Skulle nog kunnat sova mer om lillfröken velat göra det. Men hennes "sova länge på morgon"-beteende är som bortblåst. Hon har kunnat sova fram till 9-10, men inte nu längre. Nu startar dagen allt från 06.00 till 07.30. Lite skillnad.

Vi roar oss med att leka och pimpla kaffe. Det sistnämnda gör ju bara jag förstås. Haha.
Men nu har hon kommit på att jag skriver, så då ska det testas att knata runt bordet.

Hörs senare.
Vart är det fina vädret då?



Kommentarer
Anna

Hej,



Jag tycker att bilder på dig från "modell för en dag var fantastiskt fina!! Undrar vart du tog dem och vad det kostar med en sån fotografering?



Tack för en härlig blogg!

2011-03-21 @ 08:30:59
Ullissa

He he!! Lill tösa börjar att närma sig ett och då sover man inte så länge på morgonen längre!! Roligare att upptäcka världen!!

Bara att vänja sig!!

Ha det gott Syster Yster!!

2011-03-21 @ 14:22:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0