Så trött..

Blir sängen efter detta inlägg!

Nattningen av Nellie innebar tårar, både för barn och mamma. Hon har varit så himla ledsen. Hon ville inte sova själv, inte heller i våran säng. Utan samma som igår, hon skulle sitta med mig i soffan och somna där. Det gör mig absolut ingenting. Tro inte det. Och jag nekar heller inte min dotter närhet och kärlek. Aldrig!
Men det är just det här att man inte är van detta, var bortskämd med att lägga henne, pussa henne i pannan, säga godnatt och jag älskar dig. 5 minuter senare sov hon. Men nu är det helt annorlunda. Eller ja, jag pussar henne fortfarande och förklarar hur mycket jag älskar henne och att hon är det bästa som finns. Men läggningen är inte rolig alls.
Men om hon mår bra av att somna i famnen så får hon göra det! Struntar blankt i om folk kommer tycka att det blir bara bortskämdhet och kommer bli problem i framtiden. Det tar vi då! Nu tar vi hand om det som är, just nu!

Hoppas på sömn inatt för både mig och Nellie så vi orkar följa med pinglorna Åsa, Isabell, Linda och Prinsen Neo till stora staden imorgon! Så nu är det dax att lägga sig!

Hoppas raringen hinner ringa först bara :)
Inatt gör han sista natten sen är han ledig en hel vecka!
Underbart för mig! Underbart för Nellie. Christian hinner knappt åka hemifrån förens hon ropar "BAPPA" så det nästan ekar. Haha. Sötunge! <3

Godnatt på er! :)


Kommentarer
Jannica

Du vet bäst vad som passar Nellie, kör på din mammakänsla :)

2011-03-29 @ 22:54:11
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Camilla

Du gör helt rätt och barn blir inte bortskämda av kärlek! Det går inte, bara av saker i brist på kärlek!

Hoppas ni får sova gott och snart får du ha C hemma igen! :D



Kram!

2011-03-30 @ 02:52:26
Chicmommy - mamma till Ajdin

Barn blir inte bortskämda av kärlek men visst kan de vänja sig att somna i din famn och vill inget annat. Min lille son skulle aldrig somna om jag inte har honom i min famn.. men det är bara när han är med mig. Är han på dagis eller hemma hos mina föräldrar, eller när jag jobbar och hans pappa ska natta honom, ja då går det utan problem, då behöver man inte ens vara i samma rum som han men han somnar ändå. Men är det jag som ska natta, ajj då blir det inte lätt.. men det är lite mitt fel, jag har vant honom att somna i min famn, eftersom jag tycker det är så mycigt :)

2011-03-30 @ 12:17:21
URL: http://chicmommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0