Svar till Anna!

Tack för din fina kommentar!

Jag fick möjligheten att följa med en tjejkompis på en fotografering för The Studio. Hon hade fått en inbjudan och fick ta med sig kompisar på detta. Man fick sminkning och fotograferingen gratis (ordinarie pris 825:-), men bilderna kostade.
Kommer inte ihåg alla priser, men ca 450 (tror jag) för en bild, om du ville ha 6 bilder så kostade det lika mycket som ett paket på 10 bilder. Dvs 1950 :-. Så det var ju inte billigt. Men helt klart värt det! :) Ju fler man tog, desto billigare blev styckpriset på bilderna :)

Dom har studios lite utspritt i Sverige, men vi var på deras Tour. Och då var vi i Örebro! :)

Hoppas det var svar på din fråga :)


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Jättefina bilder från studeon!!!

Skulle vara roligt att känna sig proffs snygg nån gång! =)

2011-03-21 @ 10:06:34
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Anna

Tack för ditt svar! Ha en fortsatt trevlig dag! :-)

2011-03-21 @ 16:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0