Trött idag!

Eller ja, det är väl jag varje dag? Nästan iallafall. Det borde inte vara lagligt att vakna vid 6. Nellie har ett underbart morgonhumör iallafall, tur är väl det. För tröttheten försvinner lite då. Men när man sätter sig ner på kvällen och slappar lite så känner man tröttheten komma krypandes. Gäsp!

Har hunnit med att hälsa på Åsa, Linnéa och Isabell en stund idag. Mysigt och kul, som alltid! :) <3
Älskar er alla tre! <3
Finns alltid för dig/er gumman! Glöm aldrig det, oavsett tid på dygnet! :) <3

Sen kom mor/mormor tuta en sväng, så det blev bus och fika-mys med henne. :) Älskar min mamma väldigt mycket och är glad över att jag har henne! :) <3

Nej, som sagt. Nu sitter jag här och känner hur tröttheten kläggar ihop hela huvudet. Kanske ska ta och lägga mig?

Godnatt på er!
Ps. kanske dyker upp en massa "Jag tävlar"-inlägg här framöver. Bara så ni vet, jag gillar tävlingar även om jag inte vinner ;)

Gud vad jag saknar min stora älskling! <3


Kommentarer
Karro

Uscha ja de är jobbigt att gå upp på morgonen, jag är ingen morgon människa men därimot har mina barn blivit det:-(

Kram K

2011-03-25 @ 14:41:05
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0