Vågar man hoppas på våren nu?

Sitter här med en kaffekopp (ovanligt?) och har läst lite bloggar. Väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan slänga i nästa. Gud vad tvätt det blir ibland. Mina troll sover en stund dom.

Vad ska man hitta på idag då? Solen skiner ju faktiskt, men då blåser det istället?! Varför kan det inte bara bestämma sig? Inge skoj att knalla ut i storm heller. Bara det lugnar ner sig lite så kan man ju ta en tur till återvinningen iallafall. Ja! Jag vet! Jag har sagt att jag ska gå dit hur många gånger som helst nu. Men jag har haft varken tid eller lust. Får nog göra slak i saken idag, så det blir slut på mitt eviga tjatande. Haha.

Hoppas på ett litet besök av Åsa, Linnéa och Isabell idag! Det måste ju hinnas med. <3 Men då ska jag banne mig plocka undan lite här hemma först. Ser ju ut som ett bombnedslag!

Börjar nog redan nu med plockandet!
Bomb away!



Kommentarer
Karro

Har du tvätt?;-) Vet du de har jag med i MASSOR... Det tar liksom aldrig slut;-)

Kram på dej

2011-03-22 @ 21:30:51
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Hoppas hostan gått över!

Det är bara bra med oss :)

Kram

2011-03-22 @ 22:40:21
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0