Blog Award!

 

Jag har fått en Blog Award min underbara syster Ulrika!

Varför började du blogga :
Jag följde nog "trenden" till en början. Sen har det flytit på och det är många minnen som jag är glad över att kunnat dela med mig av och sparat!

Vilka bloggar följer du :
Oj, många! Fast mest är jag inne och läser hos mitt sviskon, Lady Dahmer, Bloggmamman och Spiderchick!

Vilken är din favoritfärg :
Grönt! Grönt, grönt, grönt! Inte sån där äcklig grön, utan mer åt neon-grön-hållet! :)

Vilken är din favoritfilm :
Måste jag välja en? Dans&sång-filmer är ju väldans bra! Så kanske Step up?

Vilket land/länder vill du besöka & varför
:
Irland eller Skottland! Jag skulle vilja sitta på hästryggen i full galopp över de gröna slätterna!

Länka till den du fått Awarden ifrån. Fullborda de 5 meningarna & skicka till ytterligare 5 bloggare :)


Dom som får Awarden av mig är:

 

Therese
Hon får awarden för att hon är en underbar människa som finns för mig i ur och skur! Genom skratt och tårar! <3


Jannica

Hon får den för att hon har en sån kämpaglöd, och hon ger aldrig upp! Hur många jobbiga dagar hon är må ha, så står hon fortfarande upp och är på väg mot sitt mål! Läs och inspireras!


Helena

Den här människan har jag många minnen ihop med, och hon är värd en award för att hon är den hon är och står på benen trots allt hon gått igenom!


Camilla

Det här är den mest rakryggade människa jag känner! Jag är så glad över att få ha en sån vettig person i mitt liv. Hon är ett av de få guldkornen jag har till vänner! En award för sin ärlighet är på sin plats! ;)


Bloggmamman

Den härligaste bloggen jag läst på länge! Hon är svaret på mina böner och får därför denna award. Har länge sökt en riktig humorblogg om bloggmammor! Underbart! Skulle vilja ta en fika med henne i framtiden. Det får stå på min "Bucket list"! :)

 

Sådär, klicka nu in och läs lite hos dom också! :)
Godkväll! :)



Kommentarer
BloggMamman

Oj, men tack! Det är inte varje dag man "hör" så fina ord- ska svara på det imorgon!

Och du, en fika är inte omöjligt...ser att vu nästan bor grannar(!)

Vi ses säkert på Bergvik i helgen :D

Kram

BloggMamman

2011-11-03 @ 22:07:29
URL: http://bloggmamman.com
Jannica

Typiskt jag nyss gjort en sån ju :P

Men tack finaste du! <3

2011-11-03 @ 22:19:25
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

Nu hittade jag hit :P

Tack, va söt du är! <3

Jag får göra den här efter besöket hos er sen, men påminn mig gärna om den inte dyker upp i min blogg ;)

Kramkram

2011-11-16 @ 12:35:41
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0