Glad påsk!

Vi har haft fullt upp dom senaste två dagarna.

Igår blev det massa bus och kaffe för min och Nellies del. Först mys med Åsa och barnen på morgonen, sen hem och ladda energi med en middagslur för att sen bege sig hem till Neo och Peter för ännu mera härj. Herregud vad energi barn kan ha! Behövdes några koppar kaffe för att orka hålla igång med dom.
Hemma hos Peter fick barnen trötta ut sig rejält. Hoppade studsmatta och grejer. Så när vi väl kom hem så var Nellie helt färdig. Vi kollade på hela(!) "Lady och Lufsen"-filmen innan det var dax för sängen. (Den vann jag inne hos Familjen annorlunda-Maria, mammas kusin! Filmen var uppskattad av både mor och dotter!)

Idag har vi haft påskfika hemma hos Åsa m. familj. Mamma och Åsas mamma var också med. Så himla mysigt. Kanske ska göra tradition av detta? :) Blev dock ingen äggpromenad för oss idag. Det satte vädret stopp för.
Vad är detta egentligen? Snö?! Är det något försenat aprilskämt eller? Tråkigt som tusan iallafall. Men för övrigt, en riktigt bra dag! :)

Nu har Nellie lagt sig och vi kollar på dumburken.

Vad har ni gjort idag? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0